מחלקת שירות לנוסע

נתקלתם בבעיה דחופה והסניף סגור?
איסתא מעמידה לרשותכם מוקד חירום טלפוני, אליו תוכלו להתקשר בשעות הלילה בהן מוקדי איסתא סגורים ולקבל מענה חירום בארץ בשלב טרום טיסה, בשדה התעופה (עד 12 שעות לפני הטיסה) או בעת שהותכם בחו"ל או בחופשה בארץ.
 
במקרה חירום התקשרו ל: 03-7777700
מתקשרים מחו"ל? המספר הוא: 972-3-7777700+
 
Travel help
מענה אלקטרוני תוך כ- 24 שעות
 
מטיילים המעוניינים לשנות את מועד החזרה, להחליף מסלול או יעד וכל בקשה נוספת, מוזמנים לשלוח מייל ל: travelhelp@issta.co.il כדי לקבל ייעוץ וסיוע ואנו נשיב תוך כ-24 שעות (למעט בימי שישי ושבת).
מענה אלקטרוני

מידע למקרי חירום בחו"ל:


 
אובדן דרכון - יש לפנות לנציגות ישראל על מנת להנפיק מסמך נסיעה חלופי.

מצוקה כספית- בקשו מהמשפחה שתעביר עבורכם כסף באמצעות חברת WESTERN UNION המיוצגת בישראל על ידי בנק הדואר. במקרים חריגים, בהתאם לשיקול דעתו של הקונסול במקום, ניתן לבצע העברה באמצעות משרד החוץ.
 
מחלה או פציעה- ניתן לקבל מנציגות ישראל הקרובה ביותר רשימה של רופאים ובתי חולים במקום. כמו כן, יעמוד הנציג הקונסולרי בקשר עם החולה או הפצוע ועם משפחתו בישראל.
 
פטירת אזרח ישראלי בחו"ל- ניתן לקבל מנציגות ישראל סיוע לוגיסטי בסידורי העברת ארון הנפטר ארצה.

מעצר /מאסר- וודאו כי הודעה על דבר המעצר תועבר לנציגות ישראל. מהנציגות ניתן לקבל את פרטי לשכת עורכי הדין המקומית. מודגש כי אין לראות בכך משום המלצה על עורך דין זה או אחר ומבלי שהנציג הקונסולרי, הנציגות, משרד החוץ ומדינת ישראל יקבלו על עצמם אחריות כלשהי לעניין זה. הנציג הקונסולרי יבדוק את התנאים בהם מוחזק העציר/אסיר, ובמידה והעציר/אסיר מעוניין בכך, יוודא את ייצוגו ע"י עורך דין. כמו כן, באחריות הנציג הקונסולרי לבדוק שהעציר/אסיר אינו מופלה לרעה לעומת אזרחים זרים אחרים בשל היותו ישראלי. במקרים בהם הדבר מתאפשר יבקר הקונסול את העציר/אסיר. היה והעציר/אסיר יביע רצונו בכך, יעביר הנציג הקונסולרי הודעה על המעצר/מאסר למשפחתו. נציגות ישראל לא יכולה לשחרר את האזרח הישראלי ממעצר/מאסר או להתערב בהליכים משפטיים כאלה או אחרים המקובלים באותה מדינה.
 
אבד /נגנב כרטיס האשראי - במידה וכרטיס האשראי שלך אבד או שאתה חושד שהוא נגנב או שנודע לך כי נעשה בו שימוש לרעה, יש לפנות למרכז השירות של חברת האשראי שלך.