הזמנת כרטיסים וחבילות לאירועי ספורט

הזמנת כרטיסים וחבילות לאירועי ספורט

איסתא ספורט היא חברת תיירות הספורט, מוזיקה וטיולי התמריץ המובילה בישראל. ועכשיו גם תיירות גלישה! עם אהבה גדולה לספורט, מוזיקה, אקטיב ימי ולתיירות, צוותינו המקצועיים מגשימים חלומות כבר מעל 20 שנה. בספורט אין מקום שני! כאשר אתה עולה על הפודיום, שובר את השיא, נוגע בתהילה, אתה מרגיש שאתה במקום אחר, שהגשמת חלום. איסתא ספורט כאן כדי להגשים לך חלום! החברה נוסדה בשנת 1999 ע"י השחיין האולימפי יואב ברוק, בשיתוף עם חברת איסתא, חברת התיירות הגדולה בישראל.

איסתא ספורט

נוסדה על מנת לתת מענה מושלם ללקוחות פרטיים, חברות וארגונים, על ידי התאמת חבילה אישית לרצונו של כל לקוח. בעזרת צוות מקצועי איסתא ספורט שמה לעצמה מטרה לספק מענה תיירותי מקצועי לספורטאים ולאוהדי הספורט בארץ אשר מבקשים חוויה מליגה אחרת. נשמח לקחת אתכם לאירועים הגדולים בעולם, לראות את הקאמפ נואו גועש, את לברון ג'יימס במשחק העונה ואת רוג'ר פדרר שובר את שיאו! נשמח להגשים לכם חלום!

איסתא ספורט מתמחה בחמישה תחומים עיקריים: תיירות כדורגל, תיירות אקטיב, גלישה ואקטיב ימי, תיירות מוזיקה (איסתא מיוזיק) וטיולי אינסנטיב (טיולי תמריץ) לארגונים וחברות והשירותים ניתנים גם בשפה האנגלית. מגוון אירועי הספורט וההופעות הבלתי מוגבל לצד צוות מקצועי ואיכותי, מאפשר לנו להעניק חוויה איכותית ומהנה לכל לקוח. אנו מלווים את לקוחותינו משלב הצעת המחיר הראשונית ועד לחזרת הלקוח ארצה ביחס ושירות אישי. בין לקוחותינו ניתן למצוא את הוועד האולימפי הישראלי, התאחדות ספורט הנכים בישראל, איגודי ספורט, רצי מרתון, רוכבי אופניים ועוד רבים וטובים.

איסתא ספורט הינה החברה המובילה בתחום תיירות הספורט בישראל ושולחת אלפי לקוחות למשחקי ברצלונהריאל מדרידהסופר קלאסיקואתלטיקו מדרידצ'לסי,ושאר משחקי הליגה האנגלית. בנוסף איסתא ספורט מלווה את לקוחותיה למשחקי ליגת האלופותהמרתקים!